luni

Ţâţeee!!!!!



***  J ***



Sunteti atenti. E bine, pentru ca n-am sa va vorbesc despre ţâţe.
.
.
.
Am lasat un spatiu pentru cei care vor sa paraseasca pagina :)))))))
Voi astia 2-3, oameni seriosi, care ati mai ramas pe aici, hai sa va zic care e treaba.

Vreau sa fac o petitie. Din aia cu care se sterge lumea la fund. Sau in care isi impaturesc sandvisurile functionarii publici. Sau pe care mazgalesti cu pixu sa vezi daca mai are pasta. In fine, ati inteles ideea. Buna de luat in seama, ca slujba de  craciun. Sa nu furi, sa nu injuri, sa nu bei, stiti voi…

Eh, si in nevoia asta acuta de a-mi exprima nemultumirea, n-am sa tin cont de ce funduri paroase o sa-mi onoreze cererea. Asa ca, militez pentru  …

Mi-e rusine sa va spun. Pentru... higiena. Si cand zic higiena, ma refer de fapt la sanatate. Si cand ma gandesc la astea doua, ma gandesc ca sunt obligata zilnic sa apas pe butonasul verde, sa se deschida portile raiului, ca sa pasim in prea sfantul metrou. Si in prea cucernicul ratb, sa nu-l bata eclipsa.

Si uite asa ma spurc zilnic in duhoarea altora, desi nu ma obliga nimeni sa merg cu metrou sau sa circul cu ratb-ul, dar nici nu-mi baga nimeni moca bani in buzunar, ca sa-mi cumpar o caruta. Asa ca, pentru un transport sigur si civilizat, sansa mea-i sa ma marit cu-n taximetrist. Numa ca si ala vrea bani.

Noh, ati zice voi ca altii, ca oricum te tii de bari, si-uite-asa te spurci cu totu’. Nu, bre. Io nu ma tin de bari, decat cand vreie muschiu meu. Nu ma obliga nimeni. Dar ca sa intru in metrou, is obligata sa apas dracia aia. Si numai io stiu de cate ori am vazut cate-un boschetar cu jegu cat groapa marianelor sub unghii, care-si baga deştu’ tocmai scormonit din fund, direct in butonasu verde.  

Nu cred ca is singura care-si baga nasu-n gat si-si astupa narile, cand pretenii si semenii nostri miros ca scosi din cur. Ma rog, unii miros ca scosi din cur intr-un rahat cu viermi. Nah, ca va fac si pofta pentru masa de craciun, ca vine acusi.

Ce vreau eu is urmatoarele. Sa se faca lucrurile cu cap. Si cand zic cap, ma refer la ala-nfipt in gat. Adica in zona aia unde is amigdalele si beregata. Aluia-i zic cap. Ca-nauntru lui, ar trebui sa fie, din cate am invatat io la biologie printr-a 6-a, o chestie mica, mica, mititica…numita cerebel. La ala fac eu tot apelu asta. So, ce vreau eu de la tine, draga cerebel.

Scrisoare deschisa, catre domnul cerebel:

“ Stimate coi. Pardon, cerebel. Scuze, te confundasem cu fractu’. Asa, dupa cum spuneam… Ma adresez mariei voastre, in speranta ca veti face lumina. Nu la mine in beci, ci acolo, la dvs. sub bradu de craciun. Sau chestia aia de-i zice cortex.

Vreau sa va anut, ca ceva neuroni si-au facut de cap. Din aia putinii, ramasi dupa pensionare si care au supravietuit cutremurului din clasa a 2-a. Atunci cand s-a scurtcircuitat sistemu’, cu aparitia nenorocitei aleia de tabla inmultirii. Astia care-au ramas, is pe muchie sa-si piarda slujba. Adica stiu si io, ie criza, si cui-i mai arde sa munceasca, cand bani nu sunt. Dar draga cerebel, exista solutii.
Mai bune decat alea luate de-ai tai. Sa bagi un deget intr-un fund mobil, nu-i o solutie pentru economisirea energiei electrice. Puteau sa se deschida ale naibii usii, macar asa, pe sistemu una da si una ba, dar fara vreo gaoaza de impuns.

 Si mai ie-o varianta. Afurisitele alea de scari rulante, care huruie de parca-ar fi tzunamiu ala de-a lovit Alaska-n ’58, ar putea fi reduse la tacere, macar pentru o vreme, cu ajutorul unor senzori, care se mai practica. Mai rar si pe la noi. Ca la unele statii, ai impresia ca a lucrat cineva cu-n neuron in plus. Escrocheala pă faţă, zic io - madam. Si-uite-asa, draga cerebel, nu e nevoie sa mai scumpesti dracu biletele alea in fiecare luna, ca omu’ oricum da banii pe boala, ca doar ti-a bagat degetul in gaoaza aia mica si verde, atata vreme.

Asa ca drage si scump prieten, cerebel, mai bine ti-ai aduna echipa, adica pe amandoi betivii aia de neuroni, si-ai cauta sa economisesti trasu apei la veceu. Nu de alta, dar pute la fel de rau si ceea ce faci tu acilea.

Cu prea stima, draga coi ”



Un comentariu:

  1. :-D - Nu cred ca te-ai adresat cui trebuie ,cerebelul e mic ,prost si paralel cu chestiunile astea , ca si dungile care il strabat ,...poate encefalului ,dar dupa Anul nou ...sau mai bine dupa Paste...al nostru ,al oamenilor !

    RăspundețiȘtergere