marți

Ginecologu’ frate cu popa





*** Sutana popei, secretul de baza al ginecologiei ***


Azi dimineata madam fu programata la doctor. Cu parul rasfirat si cojoacele atarnande coboara grabita din taxi. E ora 9 si 5 minute, iar noi suntem o coana punctuala.

Deschid usa de la clinica cu pricina si ma indrept catre receptie. Nimeni. Nu-i bai, coana are timp sa-si procure o freza decenta.

Dupa procurarea frezei, ma uit peste barul de la receptie. Parca se iveste un smoc de par blond. Incerc sa ma 
extind cu vreo 5 centimetri stoarse din varfuri, si ma uit peste bar. Caut sa vad sursa de provenienta a smocului. O gagica dormea linistita cu fruntea infipta in tastatura. Asadar paru izvora lin dintr-un cap conectat la pc. Ma intreb daca isi bagase si vreun deget pe post de usb. J)

Noh, si cum asta nu se mai trezea, am bagat vreo 3 buna-dimineti la rand, pe cea din urma, pe-o octava demna de opera nationala . A sarit ghemotocu nostru blond din scaun, ca resuscitata, cu o poveste despre cum n-a dormit ea azinoaptea, peste care am rugat-o sa treaca.

Si uite-asa cu chiu cu vai am ajuns pana sus la doctorul meu, consilier psihologic si duhovnic. Nenea asta, simpatic din fire, pana sa-i vorbesti de cele sfinte, nu parea cu creierul lasat acasa. Noh, dintr-un cuvant in altu, omu a priceput ideea. Io si credinta, ca pietarii cu dintii in gura. Demult…pierduta.

Asadar, ovarele mele au ramas neatinse. De subiect. Omul nostru, inflacarat tot, scuipa numa vorbe de duh. Apai, madam, un suflet ratacit nu poate fi tratata decat dupa curatire, altfel munca lui ar fi inutila. Mi-a prescris si-un tratament, care nu se ia decat cu spovedania ce trebuie sa o am la manastirea Radu Voda. Mi-a mai spus si ca popa se alege dupa  atractie. Nu trebuie sa ma duc decat sa spun ca-s un biet suflet ratacit. Si ma rezolva. Mi-am spus: e clar. Astia-is pe mana. Medicamentele sunt scumpe in ziua de azi, nah o avea popa pula magica si poate-asa ma scapa doctoru de tratament. Asta o fi baza medicinei moderne J)

 Eh dar gandurile m-au purtat  mai departe. Astuia poate chiar ii plutesc neuronii prin mir, si-i canta pasarelele colinde. Ma intrebam atunci ce ascunde sub halatul alb de doctor?  Sa aiba doar niste boxeri cu inscriptia “I love Jesus”? Sau ascunde timid, o sutana frumoasa, dintr-o stofa neagra, lucioasa? Dar ce i-o fi luat 16 ani, sa treaca prin toate specializarile alea, cand putea sa-si urmeze cursul firesc de hirotonisire?

Bjjjjjjtttt. Si deodata m-am trezit. Dar..avorturile, cine le face? Momentul ala glorios, in care stiinta palmuieste lasciv religia la fundulet? Si gandurile mele au zburat departe…

Mi-l inchipuiam pe asta ducandu-se acasa. Casa lui mare, incapatoare, cu o gradina interioara. Acolo, o plantatie frumoasa de embrioni. O multime de bebelusi crasnind din toate directiile. 
Taticul a ajuns acasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu