sâmbătă

Incendiu pe strada Franceza






*** Sau… cum altfel sa te incazesti, daca nu dandu-ti foc ***


Dupa multe cugetari, madam a convenit sa iasa din casa. Si nu oriunde, ci pe centru historic al Bucurestiului. Mai exact la Historia. Pe strada sfantul pulii.

Intra coana pe usa, si deodata observa ca ceva nu-i da drumul la mana. Ofuscata, se intoarce incruntata catre usa. O vede frumusel inchisa, nimeni in cale, si totusi, de mana ei tragea ceva. Mda, uitasem ca am un mare lipici si la clante. Dau sa o pun la loc. Nu intra. Ziceai ca nu de la usa aia provine. Stau 2 secunde sa ma gandesc: bah, alte usi am mai inchis azi? Apoi ma uit la usa. Chiar lipsea clanta de acolo. O alta clanta, parca straina, zacea in palma mea. Tu-i largirea gaurii! Ma uit in stanga si dreapta. Cativa tipi ma scrutau cu privirile. Nu vazusera ce comoara ascund in palme si nu-mi intelegeau afectiunea pentru usa. Toate cerurile erau invocate sa sodomizeze intreaga populatie cu furtuni de puli nervoase.

Apai… trei secunde mi-a trecut prin minte sa o bag in buzunar si sa-mi continui drumu. Sau sa o arunc in laturi. Sau sa o pun pe tejghea la bar. La naiba, mai incerc o data, cu viteza luminii. Tocmai se apropiau niste clienti. Ok, o var rapid in tip ce, cineva, pe partea cealalta a usii, rasucea clanta surata. Cu viteza arcului de triumph, am fugit si eu sus, la etaj, unde ma astepta gasca.

Si-uite asa am scapat si de povara clantii. La iesire, doar am schimbat cateva priviri. In schimb, norocul m-a lovit din nou. Abia ce-am iesit si vad un mare foc izbucnind din mansarda cladirii de pe strada franceza. Apai norocul ce mi-a fost e ca nu m-a lovit masina pompierilor. Va dati seama, era cat pe-aci. Un val negru de fum ne imbaia narile, iar eu nu imi mai puteam lua ochii de pe foc. A iesit biata boschetarime, cu puradei cu tot, din mansarda cu pricina. De cald ce le-a fost. Si toata tristetea s-a dus, cand prietena mea m-a trezit intr-un hohot de ras. Ochii mei, inflacarati, scrutau de sus pana jos, un pompier ce isi facea treaba exact langa mine. Ma uitam insistent la oala de pe capul lui, care-l facea asa de sexy, gandindu-ma ce ciorba buna as face-n ea. Ce ciorba a la grec, a la roman, bai! O mare delicatete. Nu pot sa zic ca m-am uitat doar la atat, dar fie.

Focul se extindea, boschetarimea plangea, iar pompierasilor alora sexy, parca tot mai a lene le venea. Au venit vreo trei-patru masini dinastea incarcate de sexosenii, la intervale de cate 5 minute. Iar focul napadea. Eu ma simteam ca la o prezentare de garderoba pompiericeasca, pe niste manechine jolidon J . Una cu atmosfera incinsa. Privata.  Nu cred ca vreau ca mama sa afle mai mult. Se numara printre cei doi cititori, alaturi de soru-mea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu